De opening van een nieuw wellnessresort
Midden op de Posbank in het mooie dorpje Rheden, vlakbij Arnhem, ligt Wellness Landgoed de Valkenberg. Dit wellness landgoed biedt een unieke werkomgeving dankzij de unieke ligging in een bosrijke omgeving. Met meer dan 10 verschillende sauna’s, een zwembad, een beauty- en massage afdeling, twee restaurants en twaalf hotelkamers, is het een heerlijke plek om even helemaal tot rust te komen. Een geweldige werkomgeving! De opening van Landgoed de Valkenberg staat gepland op 14 december 2024. Je kunt nu al solliciteren. Tijdens een telefonisch kennismakingsgesprek bespreken we de functie en procedure.
De uitdaging
Gasten laten genieten van een ontspannen dagje wellness met een gemotiveerd, enthousiast en gastvrij team. Jij zorgt ervoor dat alle medewerkers weten wat ze moeten doen, dat alle afdelingen perfect functioneren en optimaal met elkaar samenwerken. Je bent gedreven, energiek en gastvrij en je zorgt ervoor dat alle teams met hetzelfde enthousiasme en energie aan het werk zijn. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, kan goed organiseren en bent in staat snelle beslissingen te nemen. Als vestigingsmanager ben jij hét gezicht van Landgoed De Valkenberg.
Jij doet niets liever dan ervoor zorgen dat onze gasten het naar hun zin hebben en de medewerkers gemotiveerd met een glimlach op de werkvloer aanwezig zijn. Je voelt feilloos aan waar de gasten en ons personeel behoefte aan hebben. Een praatje, een grapje of liever wat privacy.
Als vestigingsmanager ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren en bewaken van structuren, procedures en lijnen binnen de vestiging en het aansturen en motiveren van de medewerkers. De focus ligt op het borgen van een kwalitatief hoogwaardige, vriendelijke dienstverlening en het bewaken van de efficiency/productiviteit. Jij bent operationeel verantwoordelijk en zorgt er voor dat de eisen van gastvrijheid worden vertaald door de medewerkers. Je staat stevig in je schoenen en steekt indien nodig ook zelf de handen uit de mouwen.
Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en begeleiden van de collega’s op de werkvloer. Hoe hectisch het soms ook is, jij zorgt ervoor dat de kwaliteit altijd op hoog niveau gehanteerd blijft, maar ook dat de samenwerking en sfeer in het team optimaal functioneert. Je staat aan het stuur van de dagelijkse operatie en je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Iedere werkdag brengt nieuwe kansen en uitdagingen met zich mee wat betekent dat er altijd mogelijkheden zijn voor zelfontplooiing en innovatieve ideeën om het maximale uit jezelf en jouw afdeling te halen.
Voor welke organisatie ga je werken?
International Wellness Resorts (IWR) is opgericht in 2011 en bestaat uit een aantal goed lopende wellnessresorts. De organisatie telt normaal ruim 1200 medewerkers en met meer dan 1,5 miljoen gasten per jaar zijn we in een kort tijdsbestek een toonaangevende organisatie en marktleider in de wellnessbranche geworden. Deze actieve en ondernemende aanpak is kenmerkend voor onze organisatie en bedrijfscultuur. Tot IWR behoren de volgende wellnessresorts: Veluwse Bron, Zwaluwhoeve, Elysium, SpaWell, SpaPuur, SpaSense, Thermen Holiday, Spa Weesp, Thermen Barendrecht, Hezemeer (BE), Gut Sternholz (D) en Bali Therme (D) en sinds kort dus ook Wellness Landgoed de Valkenberg.
Het hoofdkantoor van IWR is gevestigd in Emst (Gelderland). Vanuit het hoofdkantoor wordt de gehele organisatie aangestuurd en ondersteund. De bedrijfscultuur is, naast actief en ondernemend, ook ambitieus, doelgericht en dynamisch.
Wat zijn de taken van een vestigingsmanager?
– Leiding geven, coördineren en aansturen van afdelingsmanagers;
– Zorgdragen voor een juiste kwantitatieve en kwalitatieve personeelsbezetting;
– Faciliteren bij het oplossen van problemen en knelpunten in werkprocessen;
– Correct uitvoeren en toepassen van wettelijke normen en richtlijnen op het gebied van hygiëne, kwaliteit en veiligheid;
– Toezien om een correcte verwerking van de dagelijkse omzet- en kostenregistratie;
– Signaleren van commerciële kansen en daarvoor voorstellen doen aan de operationeel directeur;
– Overige voorkomende werkzaamheden.
Past dit bij jou?
– Je beschikt over minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de gastvrijheid/wellnessbranche;
– Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
– Je bent resultaatgericht, ondernemend en commercieel ingesteld;
– Je hebt leidinggevende- en coachende vaardigheden;
– Je bent gastgericht en kan de behoeften van de gast identificeren, begrijpen, vervullen en overtreffen;
– Je hebt een analytisch vermogen, bent oplossingsgericht en kan zelfstandig werken;
– Je beheerst het MS Office pakket;
– Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– Je beschikt over een empathisch vermogen en goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
– Je houdt je hoofd altijd koel, ook tijdens de meest hectische momenten.
Wat krijg jij ervoor terug?
– Een team met leuke en gemotiveerde collega’s;
– Een zelfstandige en uitdagende rol binnen een ambitieus team;
– Eventuele reiskostenvergoeding;
– Een goed salaris (en vakantiegeld) op basis van kennis en ervaring;
– Badenkaart voor een wellnessresort naar keuze;
– Benefits at work (korting op o.a. sporten, reizen en shoppen);
– Korting op maaltijden uit het restaurant.
Wil jij deel uitmaken van ons inspirerende team en kan je niet wachten om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden? Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op deze pagina. Wij zijn erg benieuwd naar jou en jouw motivatie. Heb je nog vragen naar aanleiding van het lezen van de vacature? Bel dan onze service desk via 0578-700567 of stuur een whatsapp naar 06-57746113. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@werkenindewellness.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.