De uitdaging
Als Financieel Administratief Medewerker zorg je er samen met het team voor dat onze financiële processen soepel en accuraat verlopen. Je zorgt ervoor dat financiële gegevens tijdig en correct worden verwerkt en draagt bij aan een foutloze administratie. Je werkt nauw samen met collega’s binnen en buiten de afdeling, denk hierbij aan onze HR, Marketing, Xplan en Operations afdelingen. Je krijgt een afwisselend takenpakket waarbij je niet alleen verantwoordelijk bent voor de dagelijkse financiële administratie, maar ook betrokken wordt bij verbetertrajecten en procesoptimalisatie. Of het nu gaat om het verwerken van debiteurenbeheer, kas- en bankbeheer of btw-aangiftes – jouw bijdrage zorgt ervoor dat wij als organisatie financieel gezond blijven.

Waar ga je werken?

International Wellness Resorts (IWR) is opgericht in 2011 en is het moederbedrijf van toonaangevende wellnessbedrijven met vestigingen verspreid over Nederland, België en Duitsland. De organisatie telt meer dan 1200 medewerkers en verwelkomt 1,7 miljoen gasten op per jaar. IWR is marktleider in het segment van recreatieve wellness. Tot IWR behoren de volgende wellness resorts: Veluwse Bron, Zwaluwhoeve, Elysium, SpaWell, SpaPuur, SpaSense, Thermen Holiday, SpaWeesp, Thermen Barendrecht, Wellness Landgoed de Valkenberg, Hezemeer (BE), Gut Sternholz (D) en Bali Therme (D).

Het hoofdkantoor van IWR is gevestigd in Emst (Gelderland) nabij Apeldoorn, Deventer en Zwolle. Vanuit het hoofdkantoor wordt de gehele organisatie aangestuurd en ondersteund. Als toonaangevend wellnessbedrijf bieden we onze klanten een oase van rust, en dat begint bij een solide financiële basis. Daarom zijn we op zoek naar een nauwkeurige enthousiaste Financieel administratief Medeweker om ons team te versterken!

Voor meer info: www.iwr.nl

Wat zijn de taken van een Financieel Administratief Medewerker?

– Invoeren en verwerken van financiële gegevens van ons Belgisch en Nederlandse resorts in het ons boekhoudpakket Exact Globe.
– Kas- en bankbeheer – Controleren en verwerken van bankmutaties en kastransacties;
– Voorbereiden van betalingen – Zorgdragen voor een tijdige en correcte afhandeling van betalingen;
– Debiteurenbeheer – Beheren en controleren van inkomende en uitgaande betalingen, bewaken van openstaande facturen en opvolgen van betalingsachterstanden;
– Btw-aangiftes – Ondersteuning bieden bij de aangifte van Btw;
– Communicatie met interne partijen – Contact onderhouden met vestigingsmanagers over onder andere het voorraadbeheer;
– Maand- en jaarafsluiting – Het ondersteunen bij de maand- en jaarafsluiting door het opstellen van diverse balansspecificaties.

Plaats binnen de organisatie

Je komt te werken in een gezellig team met 5 vaste collega’s en 2 stagiaires op het hoofdkantoor in Emst. In deze functie werk je nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen van het hoofdkantoor (marketing, HR, operations), de vestigingsmanagers en het Finance team in Duitsland.

Past dit bij jou?

IWR is opzoek naar een nauwkeurige, analytische en kritische Financieel Administratief Medewerker voor minimaal 32 uur per week. Je hebt een passie voor cijfers en hebt ervaring met financiële processen binnen een groeiende organisatie. Verder herken je jezelf in het volgende profiel:

– Je beschikt over een relevante afgeronde MBO opleiding op administratief/boekhoudkundig vlak;
– Ervaring met Exact Globe (of een vergelijkbaar ERP systeem) en Excel is een pré;
– Je beschikt niet alleen over vaktechnische skills maar neemt daarnaast ook een pragmatische en proactieve houding mee;
– Je bent een leuke collega die praktisch is ingesteld en samen met het team wil optrekken;
– Je bent jong van geest en kunt je gemakkelijk aanpassen in een dynamische omgeving;
– Je bent punctueel, accuraat en hebt een echte hands-on mentaliteit;
– Je werkt op kantoor in Emst (Gelderland).

Wat krijg je ervoor terug?

IWR biedt een uitdagende en veelzijdige functie in een inspirerende sector. Binnen IWR hebben wij een dynamische werkomgeving en is er volop kans om jezelf te blijven ontwikkelen. Daarnaast bieden we:

– Een uitstekend salaris tussen € 2500,- en € 3000,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week afhankelijk van kennis en ervaring;
– 8% vakantiegeld;
– 25 vakantie dagen;
– Reiskostenvergoeding;
– Pensioen regeling;
– Een functie waarbij geen dag hetzelfde is;
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
– Badenkaart voor een resort naar keuze voor jou en je partner;
– Benefits at work (o.a korting op reizen, sporten en shoppen);
– Lease a Bike programma;
– Korting op maaltijden uit het restaurant van de Veluwse Bron;
– Een informele en collegiale werksfeer binnen een groeiend bedrijf.

Enthousiast geworden? Solliciteer!
Wil jij deel uit maken van ons inspirerende team en kan je niet wachten om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden? Solliciteren kan via het sollicitatieformulier op deze pagina. Wij zijn erg benieuwd naar jou en jouw motivatie. Heb je nog vragen naar aanleiding van het lezen van deze vacature? Bel dan onze service desk via 0578-700567 of stuur een WhatsApp naar 06-57746113. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@werkenindewellness.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.