Boukelien Gaastra
Vestigingsmanager
Betrokken, energiek en gastvrij, dat zijn typische kenmerken van een vestigingsmanager. Je zorgt ervoor dat alle medewerkers weten wat ze moeten doen, dat alle afdelingen perfect functioneren en optimaal met elkaar samenwerken. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, kan goed organiseren en bent in staat snelle beslissingen te nemen.
“We werken allemaal aan hetzelfde doel en dat vind ik mooi. Ik ben echt trots op het familiegevoel dat we gecreëerd hebben.”
Boukelien Gaastra
Vestigingsmanager
Negentien jaar geleden begon Boukelien Gaastra als schoonheidsspecialist bij Elysium en nu is ze doorgegroeid tot trotse vestigingsmanager van Thermen Holiday en Thermen Barendrecht. Planningen, inkoop, samen met het personeel problemen oplossen en zorgen dat de gasten genieten; het werk van een vestigingsmanager is heel divers.
Een betrokken vestigingsmanager
“Geen dag is hetzelfde en dat maakt het juist zo leuk. Ik heb, via de floormanagers, veel contact met alle afdelingen en heb het gevoel dat ik betrokken ben bij al het personeel. Een vestigingsmanager heeft in principe niets te maken met het inwerkproces van nieuwe medewerkers, maar ik vind het belangrijk om daar wel een deel van uit te maken. Ik geef ze graag een rondleiding en check in de eerste weken regelmatig hoe het met ze gaat. Uiteindelijk moet iedereen tevreden de deur uit gaan, de gasten, maar ook de medewerkers.”
Wat zijn de taken van een vestigingsmanager?
– Leiding geven, coördineren en aansturen van afdelingsmanagers
– Zorg dragen voor een juiste kwantitatieve en kwalitatieve personeelsbezetting;
– Faciliteren bij het oplossen van problemen en knelpunten in werkprocessen;
– Correct uitvoeren en toepassen van wettelijke normen en richtlijnen op het gebied van hygiëne, kwaliteit en veiligheid;
– Toezien op een correcte verwerking van de dagelijkse omzet- en kostenregistratie;
– Signaleren van commerciële kansen en daarvoor voorstellen doen aan de operationeel directeur;
– Overige voorkomende werkzaamheden.